Френският гигант Belvedere S.A. обяви дългогодишно партньорство с киноиконата и продуцент Брус Уилис при промотирането на водка Sobieski. Като част от сътрудничеството Брус Уилис ще се появи в специална рекламна кампания на Sobieski, а също и на подбрани събития в Европа и Китай.
"Ние не можем да бъдем по-доволни от това партньорство. Когато решавахме, кой е подходящия представител на водка Sobieski, веднага се сетихме за Брус Уилис. Той е не само изключително успешен, но и неподправен, привлекателен и не е повърхностен.", каза Кристоф Трилински, Генерален Директор на Groupe Belvedere.
"Аз внимателно подбирам продуктите, с които избирам да се асоциирам. Водка Sobieski ме впечатли със своето качество, автентичност и достъпност.", заяви Брус.
Чрез своята кампания "Truth in Vodka" (Истината във водката) Sobieski подтиква потребителите да се фокусират върху това, което е в самата бутилка - не просто върху сполучливия маркетинг или претенциозната опаковка. Това прямо послание развенчава митовете около скъпите водки.
"За почитателите на водка Sobieski в България остава приятната изненада да видят героя от „Умирай трудно" на специално събитие у нас", сподели Николай Далаков, изпълнителен директор на Belvedere България.