Горещата новина за всички фенове на модата е, че една от най-популярните и големи модни марки в света - Forever 21, най-накрая идва в България.
Легендарният американски бранд е избрал София като място с динамичен младежки лайфстайл и отношение към модата, за да отвори първия си магазин в Източна Европа.
Голямото откриване ще бъде през пролетта в мол Paradise Center. Марката започва своето пътешествие към успеха през 1984 година на една от най-вълнуващите модни сцени на света – Лос Анджелис, Калифорния.
Днес модният гигант има над 700 магазина в целия свят и е задължително място за най-новите дизайнерски линии, най-желаните стилове и най-оригиналните дрехи и аксесоари за всички възрасти.
Уникалните предимства на Forever 21 включват термина “бърза мода”, който означава, че всяка гореща модна тенденция се улавя мигновено и буквално на следващия ден може да бъде намерена в магазините на веригата.
Огромният екип от дизайнери създава колекции целогодишно, което позволява на Forever 21 да e единственият моден бранд, чиито магазини се зареждат с нови стоки ежедневно.
Това дава неограничени възможности на любителите на марката да изглеждат различно, да се обличат според настроението си, да бъдат винаги на гребена на модната вълна и да намерят в морето от предложения своя индивидуален стил.
Освен колекциите с дрехи, Forever 21 предлага и богато разнообразие от аксесоари, провокиращи въображението и смелостта на модните фенове да сбъдват мечтите си.
Скоро всички българи, които обичат модата, ценят качеството и възможността да пазаруват, без да се притесняват за бюджета си, ще имат шанса да се възползват от революционната търговска концепция на Forever 21 и лично да изживеят американската модна мечта в магазина на веригата в Paradise Centre, разположен на площ от 1000 м2.
Предстоящото откриване на Forever 21 в България обещава да се превърне в модния хит на пролетта. Очакваме с нетърпение точната дата, на която ще се срещнем с истинската дефиниция на модата.
За Forever 21
Търговската верига предлага женско и мъжко облекло, и аксесоари. Популярна е с предлагането на най-горещите и актуални модни тенденции на невероятни цени на своите клиенти.
Този търговски модел работи успешно, благодарение на вълнуващата обстановка в магазините на веригата, които ежедневно се зареждат с нови продукти.
Марката е основана през 1984, и има над 750 магазина в 47 страни, сред които САЩ, Канада, Китай, Европа, Хонг Конг, Индия, Израел, Япония, Корея, Южна Америка, Мексико, Филипините и Обединеното кралство.