Изпреварвайки тенденциите на пазара, LG пусна първата си Super Bowl реклама, представяща новия LG SIGNATURE OLED телевизор. Рекламата ще се излъчва по време на първенството по американски футбол Super Bowl и е с участието на актьора от много касови филми Лиъм Нийсън. Проектът е творческа колаборация между баща и син – Ридли Скот е изпълнителен продуцент, а Джейк Скот, режисьор.

Рекламата представя революционната OLED технология на LG, която още днес може да пренесе потребителите в бъдещето на домашното забавление. Най-новият OLED телевизор на LG предлага на потребителите изключително качество на картината, перфектни нюанси на черното, невероятен контраст и елегантен тънък панел. Уникалната естетика на дизайна Picture-on-Glass е възможна за осъществяване само с прогресивната OLED технологията.

“Това е един динамичен кратък филм,” каза световно признатия режисьор и изпълнителен продуцент на рекламния клип Сър Ридли Скот. “Основният мотив е стремежа да сме на гребена на иновациите и желанието да се създават технологии на бъдещето.”

Героят на Нийсън е „човек от бъдещето“, на който е поверена задачата да покаже на хората телевизия от бъдещето.

“Героят ми е енигматичен мъж от бъдещето, който пътува назад във времето до настоящия момент, за да изпълни много важна мисия,” каза Нийсън. “Той е символ на любопитството, което всички ние имаме относно бъдещето.”

“Целта беше да създадем един свят, който не сте виждали до този момент - един свят, който е уникален и специфичен за OLED технологиите,” каза Джейк Скот, който режисира рекламата на LG.

Рекламата на LG е продукт на креативността, прогресивното мислене и опита на две от най-големите имена в Холивуд, Ридли и Джейк Скот, които са известни не само с удостоените си с много награди филми, а и с рекламите си. Всеки от тях вече има изградено име в рекламната индустрия – Ридли стои зад всеизвестната реклама 1984 на Macintosh, а Джейк зад рекламата на Budweiser Lost Dog.

Това е втората Super Bowl реклама на Нийсън след нашумялата Clash of Clans от миналия сезон, която бе призната от целия свят и обявена за най-гледаната Super Bowl реклама в YouTube. Нийсън и Ридли Скот работят заедно за последен път по време на заснемането на екшъна от 2005 г. Kingdom of Heaven и това само по себе си е обещание за наелектризираща атмосфера и в рекламата на LG.

“Ридли и Джейк са невероятен екип,” споделя Нийсън. “Всеки актьор може да е сигурен, че с тях е в добри ръце.”

Спечелилият множество награди LG SIGNATURE OLED телевизор, който наскоро бе обявен за „Най-добър телевизионен продукт“ от Официалните награди с най-добри продукти от CES® 2016 (Official Best of CES® 2016 Awards), представени от Engadget, се характеризира не само с невероятно качество на картината, но и с естетичен дизайн. С красивия си и невероятно тънък OLED панел (с размер едва една десета от инча), с прозрачен стъклен гръб и мощна, насочена напред саунд бар система от високоговорители, този телевизор е изключителен подвиг на модерния продуктов дизайн и инженерна мисъл, което го превръща в едно от най-впечатляващите умни устройства от следващо поколение.

“В първия момент бях зашеметен от формата на този телевизор. Той е невероятно красив и тънък, изчистен, опростен и елегантен,” каза Ридли Скот.

Ключовите модели LG SIGNATURE OLED телевизори са 77- и 65-инчовите разновидности, които имат невероятен контраст и цвят, както и 4K Ultra HD резолюция с възможност за висок динамичен обхват (HDR). Със сертификат UHD Premium, издаден от UHD Alliance, гамата от телевизори поддържа стандартни за индустрията HDR формати, установени от водещи в света телевизионни компании, филмови студиа и производители на потребителска електроника, включително HDR10 и DolbyVision™ технологиите, което ги прави първите съвместими с всички формати телевизори.

За разлика от LCD дисплеите, където LED подсветката може да затъмнява области от екрана само локално, всеки пиксел на OLED панела може да се включва и изключва самостоятелно. Това дава възможност на OLED телевизорите да възпроизвеждат ясни и живи цветове и богати детайли от сянката, дори и когато ярки обекти се намират в съседство с области с голяма дълбочина и затъмнение — за разлика от LCD телевизорите, при които се получава ефект на преливане от светлите и ярки обекти към по-тъмните части от картината.

Гамата от OLED телевизори на LG се състои от четири серии и общо осем модела, всеки от които е оборудван с новата смарт платформа на LG’ webOS 3.0, която има нови функции, правещи откриването и превключването между разширените опции за съдържание изключително лесно и бързо — това включва телевизия, стрийминг услуги и пускане на съдържание от външни устройства.