Големите имена в модата с готовност заемат името и стила си на най-различни вещи - от дрехи до кушетки. Те си проправят път в интериора на дома а го правят все по-екстравагантен.

Gucci - За съжаление лимитирната серия на Gucci „8-8-2008" е твърде малко позната и за да се сдобиете с някоя от тези вещи трябва да имате олимпийска упоритост.
Числото 8 се счита за свещено в Китай и Фрида Джианини, творческия директор на Gucci залага на него. Темата на колекцията е „Лукс и спорт", а в нея е и първият цифров часовник на тази марка. Това е и единственият продукт от колекцията, който се продава извън Китай и Хонконг.

Etro - Etro често е посочвана като пример за марка, тясно свързана с индийските мотиви. Но новите образи и цветове, които тя предлага, са не само по-богати и пъстри, а и игриви и дръзки. Ще откриете вази, прибори и възглавнички, които са не само отпускащи, а и разведряващи.

Bottega Veneta - Меката кожа, която използва Bottega Veneta е известна по цял свят и компанията дори не намира за нужно да има свое лого или да се изтъкне с някоя сентенция. Тя се откроява с изчистени линии и идеи. Тоновете, които използва в своите мебели, пасват естествено на всеки интериор. Bottega Veneta Home Collection ще се погрижи за библиотеката и кабинета ви със стил, който ще остави следа в историята.

Armani - Bridge на Armani Casa е елегантна кухненска система, която „свързва идейно кухнята и дневната". Единият край на кухнята е зает от луксозното кухненско оборудване, а другият излъчва спокойствие и уют. Дървените и металните повърхности правят външният й вид още по-стилен.

Vivienne Westwood - Вивиан Уестууд е съсредоточена върху това да прави възглавнички и килими за Rug Company. В колекциите на Rug Company се намесват и дизайнери като Диане фон Фурстенберг и Пол Смит. Изкусителния стил на Вивиан се усеща при използването на цветни десени с магнолии и африкански маргаритки например. Харесахме си също копринена възглавничка с червени устни.

Versace - Колекцията за дома, която предлага Versace, има всичко, което един домакин може да си пожелае. Това са съдове, прибори, мебели и техника. Черното и бялото преобладават. Елегантните форми носят усещане за минимализъм. Можете да обърнете внимание на гръцките елементи при кушетката или на автомобилите Lamborghini с марката Versace. Самолетът на Versace изненадва всички при представянето си в Дубай през 2007 г.

Valentino - Изисканите модни дрехи са извор на вдъхновение за Валентино, който още от 60-те години пази романтична искра в творбите си. Необикновените му идеи подхождат неимоверено много на своенравните му клиенти. Интересът му към среброто и порцелана води до сътрудничеството с Арнолфо ди Камбио, а декоративните елементи са почерпени от изток - от Русия и от Ориента, а и от по далеч.

Issey Miyake - Забележителното сътрудничество на Исей Мияке и Джеймс Дайсън слива в едно завършено цяло мода и технологии. Прахосмукачката сякаш не се подчинява на модните тенденции, но Dyson DC16 Issey, Miyake се радва на небивал успех, който започва още от представянето в Париж. Идеите на Мияке, неговият помощник Даи Фуджиуара и скиците на Дайсън стоят също в основата на колекцията лято/зима на Исей Мияке.

Missoni - Какво би била разходката из един калейдоскоп? С блестящите стъкълца, тъканите и идеите на марката Missoni. Отговорът е живописен и пъстър. Тъканите са неподправено красиви, а килимите, тапицериите и завесите създават усещане за неповторима мекота.

 

millionaire.bg