Продажбата на дългоочакваното продължение на най-популярната масова мултиплеър онлайн ролева игра World of Warcraft на Blizzard ще стартира в България едновременно с продажбите в цяла Европа.
Българската премиера, от страна на независимия портал Ozone.bg,на Wrath of the Lich King ще бъде отбелязана с грандиозно парти в клуб Амор на 12 ноември, като най-нетърпеливите фенове ще могат да получат своите копия още в първите минути на 13 ноември.
Организаторите имат амбицията да предложат парти, достойно за сравнение със събитията, подготвени за премиерата на продължението в градове като Лондон, Берлин и Москва, и обещават на феновете много приятни изживявания, изненади и награди.
"Всеки един от почитателите на играта може да посети нашия сайт и още сега да поръча своето копие - стандартно или колекционерско издание, без да е необходимо да плаща нищо предварително," сподели Емил Вагенщайн, Продуктов мениджър в Ozone.bg.
"Така всички фенове могат да са сигурни, че на 13 ноември ще могат да инсталират дългоочакваното продължение Wrath of the Lich King, след като получат заявеното от тях копие на самото събитие или с безплатна доставка на посочен от тях адрес в цялата страна.
Заплащането на поръчаните копия става при получаване, а в допълнение потребителите получават и бонус точки, с които могат да си купят други игри или аксесоари от ozone.bg," допълни той.
World of Warcraft - Wrath of the Lich King изпраща играчите в студения нов континент със зони и инстанции, предназначени за герои с нива от 70-то до 80-то ниво.
Освен това, продължението вкарва в играта нов клас герои - Death Knight, и нова професия - Inscription.
Съвсем естествено, добавени са и много нови предмети, таланти и умения за съществуващите класове.
От пускането си през ноември 2004 г., World of Warcraft се превърна в най-популярната масова мултиплеър онлайн ролева игра, с над 10.9 милиона потребители.
Първото продължение на играта The Burning Crusade, счупи рекордите за продажби на компютърни игри в Северна Америка и Европа - от него са продадени около 2.4 милиона копия само за първите 24 часа от нейното пускане.