В края на миналия месец изпълнителният директор на Stellantis - Карлос Таварес, заяви пред Reuters, че компанията няма да се двоуми и ще се раздели с марките, които не генерират достатъчно печалби.

Ето защо Stellantis може да убие някоя от марките си

Ето защо Stellantis може да убие някоя от марките си

Определено има брандове, които да се притесняват

Тогава автомобилни анализатори предположиха пред Reuters, че Maserati може да бъде една от марките, които конгломератът ще се опита да продаде. Причината е отчетеният сериозен спад в продажбите за тази година.

Оказва се обаче, че Stellantis няма такива намерения. В официално становище от компанията казват, че няма да продават луксозната марка и да намаляват портфолиото си, пише Reuters.

"Stellantis заявява отново непоколебимата ангажираност към светлото бъдеще на Maserati като уникалната луксозна марка от 14-те. Stellantis потвърждава ангажимента си към цялото си мощно портфолио от 14 емблематични марки и припомня, че всяка от тях има 10-годишен времеви прозорец за изграждане на печеливш и устойчив бизнес, като същевременно сме наясно, че нестабилните пазари и временните ситуации могат да причинят колебания."

Maserati GranCabrio Folgore - електрическият секси кабриолет, който спира дъха

Maserati GranCabrio Folgore - електрическият секси кабриолет, който спира дъха

От 0 до 100 км/ч за 2.8 секунди... как е

С това изявление конгломератът успокоява феновете на Citroen, Fiat, Opel, Maserati, Peugeot, Vauxhall, Jeep, Lancia, DS Automobiles, Alfa Romeo, Abarth, Ram, Dodge и Chrysler, че нищо негативно няма да се случи с марките, които са под шапката му.