С ID. Buzz за пореден път Volkswagen демонстрира, че някои стари и добре познати неща, могат да заживеят нов живот - и то по-добър от всякога.

Volkswagen представи най-мощния ID.Buzz

VW ID.Buzz GTX - най-мощносто Bulli в историята има 340 к.с.

Версията GTX разполага с два електромотора и 340 к.с.

Електромобилът е не само практичен, но се откроява и със своята всестранна приложимост. Електрическият наследник на легендарния Bulli търпи постоянни промени и подобрения, а в това число и разширяване и обновяване на моделната гама.

Последното попълнение е ID. Buzz Pro. Той се отличава с дълго междуосие, нова акумулаторна батерия с капацитет от 86 кВтч и ново електрическо задвижване с мощност 286 к.с.

Снимка 675779

Източник: Volkswagen

По този начин ID. Buzz Pro предлага още по-добра ефективност и наистина много вътрешно пространство. Толкова, че има място за до седем души, велосипеди, дъски за сърф или каквото ни хрумне и ни е необходимо за поредното вълнуващо преживяване.

Също на пазара е пусната версията ID. Buzz GTX, която предлага още повече мощност. 340 к.с.м ако трябва да бъде по-точни и може да бъде конфигуриран във варианти с нормално и дълго междуосие.

ID. Buzz GTX

Източник: Volkswagen

ID. Buzz GTX

Но да се върнем на Pro версията с дълго междуосие. Понеже батерията е нова и с по-голям капацитет, това означава, че и пробегът е по-задоволителен. Според нивото на оборудване, може да изминен от 453 до 487 км с едно зареждане.

За сравнение ще кажем, че версията ID. Buzz Pro с нормално междуосие и акумулаторна батерия с капацитет 79 кВтч автономният пробег се варира между 423 и 461 км.

И при двете батерии зареждането от 10-80% на бърза зарядна станция става за под 30 минути. ID. Buzz Pro с дълго междуосие е пораснал значително. Става дума за 250 милиметра повече в дължината.

Снимка 675780

Източник: Volkswagen

При всички варианти има ново поколение информационно-развлекателна система, която се отличава с интуитивно управление и бързина на реакциите на системата. Сензорният екран също е пораснал и вече е с размер от 12.9 инча.

Ще замени ли Volkswagen T-Roc с електрически ID. Roc

Ще каже ли Volkswagen сбогом на T-Roc

Електрификацията изглежда неизбежна

ID. Buzz Pro с дълго междуосие е наличен за поръчки в България, а цените стартират от 107 650 лв. За момента обаче не е известно колко ще струва у нас по-мощната GTX версия.