MARLY'S избра водещата Радост Драганова за лице на новата си рекламна кампания.
От скоро италианската модна марка MARLY'S има свой представителен бутик у нас.
Известната европейска линия предпочете Радост Драганова за лице на своята рекламна кампания есен-зима 2009/2010 г. Кампанията бележи стъпването на марката на българския пазар.
Рекламната кампания е вдъхновена от концепцията на филма „Малена" и пресъздава усещането за жената, която властва със своя чар и обаяние, вдъхновява, предизвиква завист и гняв, поражда желание.
На българския пазар MARLY'S се отличава не само с артистичния и модерен стил на тоалетите, които предлага за всеки час от деня на жената между 20 и 50 години.
За всички дами, които ценят стила, елегантността и удобството, модната марка ще организира ревюта с новите си колекции и участия на световни дизайнери - лидери в областта на облеклата и с уникален поглед към най-новите тенденции.
Историята на MARLY'S започва преди 50 години, вдъхновена от вярата на три млади момичета в красотата на мечтите.
Шестнадесетгодишните Мариза, Лиза и Инес успяват да открият собствено ателие, а по-късно и фирма, която кръщават с началните букви на трите си имена.
В момента марката е собственост на италианци, превърнали я в холдинг, който освен едноименния бранд, вече притежава и още пет - за прет-а-порте.
Модната група има осем мономаркови бутика в Италия и представителства в Австрия, Германия, скандинавските страни, Гърция, Корея, Тайван, Китай, Русия, Арабските емирства.