Вместо подиумът отново да се превърне в пешеходна пътека, креативният директор на компанията Кевин Кариган взема новаторско решение - изпълва го с кутии от плексиглас, в които са „заключени" като статуи в музей по една, две или три манекенки.
"Всичко се отразява едно в друго", казва Кариган. Кутиите от плексиглас напомнят стъкло и вода. Те не само дават интересна перспектива върху дрехите, но и отразяват една от главните тенденции по подиумите за следващата пролет: прозрачността.
В колекцията присъстват основно ярки цветове, като оранжево, ярко розово и тюркоазено. "Когато използвам цвят, наистина искам да го използвам!", споделя Кариган.
Кимоната и блузите тип "прилеп", широките панталони и леките плисирани поли са акцент в пролетната колекция на CK.