Оперативните печалби на модна къща Валентино Фешън Груп се свиха със седем процента през 2008 г., но въпреки трудната година, компанията, която притежава марките Валентино, Уго Бос и има лиценз за Марлборо Класикс и М Мисони, прогнозира, че ще запази положителен растеж.
"Въпреки несигурната настояща среда, ние сме убедени, че широтата и силата на нашите марки ще ни позволят да запазим добрите си позиции, за да постигнем амбициозните си цели за растеж в средносрочен план.", заявява Стефано Саси, изпълнителен директор на Валентино Фешън Груп.
"Прогнозите за 2009 г., са че тя ще бъде трудна.", допълни той. Валентино Фешън Груп "реагира бързо, за да оптимизира работата и да спести разходи, където е необходимо", посочва още Саси. Уго Бос обяви 27% спад на чистата печалба през 2008 г., в резултат на което Валентино загуби 1% от приходите си до 260,3 милиона евро, въпреки че регистрира растеж през първата половина на 2008 г.
Оборотът за цялата година се увеличи с 3% до 2,21 милиарда евро. Смята се, че Валентино Фешън Груп е натрупал дългове за над 2 милиарда евро, въпреки че не са оповестени никакви официални данни, съобщава БГНЕС.