Дали става въпрос за телевизор или козметика, важното е да добавиш нещо повече, което да му придаде уникалност и характер.

Очевидно е, че в сектора на красотата - царство, пропито от креативност, мечти и игра - се отделя много повече внимание на измислянето на детайли, които да направят гримовете и парфюмите още по-привлекателни, коментират от модния сайт ViewSofia.

А това Dior го знае много добре и го въплащава отлично в концепцията си за Pop'art make Up, по-специално грижа за устните Dior Crystal Shine, която за детайли може да ни говори много.

Метална лъскава кутийка с верижка като бижу, три пирамиди за декорация на една от страните на опаковката и неизменното огледало отвътре.

Друг обект на желанието е сета на Guerlain с Rouge G. Истинско своеобразно произведение на изкуството, мини-кутията за гримове от бял метал, с хоризонтално отваряне и магнитно затваряне, по дизайн на бижутера от Place Vendome Лоренц Бомер е придружена от последното червило на модната къща, с формула, обогатена с рубинен прах.

Редом до тях се нарежда и шедьовърът Jean Paul Gaultier Classique - колие с висулки, което представлява и кутийка за твърдия вариант на мистичния ванилов аромат, носещ същото име.

Триумф на бижутерията поп-арт обаче е колекцията Hello Kitty Couture подписана от Mac: апотеоз на обичайните джаджи Hello Kitty (висулки, верижки, камъчета, огледалца) и гримове в същата тема, които те карат да полудееш/ без значение на колко точно си/!И за финал, макси чантата на Tommy Hilfiger, с мини-шалче на едната дръжка, която Томи искал за притурка към своя Eau de Cologne Tommy Girl.

Така да се каже, красота „prêt-a-porter".