Първото нещо, което ни идва на ум, когато чуем рекламна кампания е дрехи, които дадения бранд се опитва да продаде през идния сезон. И в повечето случаи точно това е идеята, но Diesel е лейбъл, които обича да обръща нещата с главата надолу.
Тяхната главна цел е не просто да покажат дрехите си, а да разкажат за тяхната концепция и така да привлекат вниманието на клиентите си.
И това важи с пълна сила за рекламната им кампания за сезон пролет/лято 2010 г., която провокира купувачите просто да бъдат...глупави. Не, не сме се объркали, те наистина искат от нас да бъдем глупави.
Снимките са смешни и забавни, а фразите, които ги придружават са наистина духовити. Убедете се сами като разгледате снимките в галерията ни!
mc solaar
на 25.01.2010 в 19:25:32 #3мноо тъпо ,честно !
penjurov
на 25.01.2010 в 11:49:47 #2До уважаемия автор на статията : дума Обеждавам няма. Има чудни програми за проверка на правописа, а вие сте медия и като такава не може да си позволявате правописни грешки. Не говоря за грешки от типа "бързане при писане", а за чисто правописни грешки от непознаване на езика! Научи българския език!
6kembal
на 25.01.2010 в 11:49:06 #1Обедете се сами я пак...ще обядваме ли..