Смелите планове и цели, свързани с производството на Tesla Model 3, се оказаха оживял кошмар за Илон Мъск. Сякаш електрическият автомобил на достъпна (поне за американците) цена му струва повече, отколкото ракетите, които изстреля в космоса.
И не говорим само за финансовото изражение на производствения процес, но и за лично време и нерви. Мъск неведнъж споделя, че работата във фабриката на Tesla е съпроводена с пожари, недоволство на служителите и куп уволнения.
Tesla Factory - Fremont, CA pic.twitter.com/k7BGKSWBvp
— Tesla (@Tesla) 29 юли 2017 г.
Ако някои от подчинените на милиардера се разделиха с работното си място, то с какво се наложи да се раздели той самият в последните месеци?
Обявените планове за производството на по 5000 бройки седмично Tesla Model 3 отдавна се доказаха като нереални. В средата на юни Мъск се похвали, че все пак по поточната линия се движат коли и някои от тях са напълно готови за продажба. Но производството няма как да отговори на предварително зададените цели.
Amazing work by Tesla team. Built entire new general assembly line in 3 weeks w minimal resources. Love u guys so much! Pic of 1st Model 3 dual motor performance coming off the line … pic.twitter.com/Xr55P3fmGd
— Elon Musk (@elonmusk) 16 юни 2018 г.
За да следи и без това усложнения работен процес, собственикът на компанията буквално се е пренесъл да живее във фабриката. Офисът е неговият дом, а бюрото - неговото легло. Неведнъж му се случва и да спи под него, за да презареди с известни сили, пише Business Insider.
И дрямката под бюрото е под звуците на денонощния производствен процес на двете поточни линии в цеха. Случвало се е Мъск да не напуска пределите на фабриката с дни, за да е сигурен, че всичко е под контрол. Той със сигурност е от хората, които знаят най-добре колко е висока цената на мечтите. Особено на неговите, грандиозните.
eliza-shilev
на 03.07.2018 в 00:54:30 #1От вчера вече са на кота 7000 автомобила на седмица. До два месеца ще стигнат и 10000. Това означава 40-57 седмици за изпълнение на поръчките с предплатени 1000 долара/евро/паунда за 450000 поръчани автомобила...