Началото на годината не е никак добро за Snapchat. Първо, един пост им коства милиард, а след това приходите на основателя на компанията разпалиха вълна от негодувание.
Новият удар идва от Риана, която използва кратките истории на своя Instagram профил, за да изрази възмущението си от Snapchat. А причина за недоволството ѝ е реклама на компанията, която промотира своя игра - Would You Rather.
Is it just me, or is this ad that popped up on my Snapchat extremely tone deaf? Like what were they thinking with this? pic.twitter.com/7kP9RHcgNG
— Royce Mann (@TheRoyceMann) 12 март 2018 г.
В нея Snapchat пита потребителите си дали предпочитат да зашлевят шамар на Риана, или да ударят Крис Браун. Препратката е към инцидента от 2009 г., когато певицата стана жертва на насилие от страна на Браун.
Източник: Instagram / Rihanna
В поста Риана казва, че Snapchat не е от любимите ѝ приложения, но е шокирана от това, че са похарчили пари, за да направят реклама, която да се подиграва на всички жертви на домашно насилие. И завършва, като казва, че трябва да се срамуват от себе си.
От приложението се оправдаха, че рекламата е била одобрена за излизане по погрешка и тя нарушава правилата им за рекламиране, пише BBC.