Началото на годината не е никак добро за Snapchat. Първо, един пост им коства милиард, а след това приходите на основателя на компанията разпалиха вълна от негодувание. 

Основателят на Snapchat Еван Шпигел и умопомрачителните му приходи

Най-високоплатеният изпълнителен директор в Америка

С колко минава Тим Кук (Apple) и Сундар Пичаи (Google)

Новият удар идва от Риана, която използва кратките истории на своя Instagram профил, за да изрази възмущението си от Snapchat. А причина за недоволството ѝ е реклама на компанията, която промотира своя игра - Would You Rather.

Риана постави рекорд в Apple Music

Риана постави рекорд в Apple Music

И се превърна в най-слушаната изпълнителка

В нея Snapchat пита потребителите си дали предпочитат да зашлевят шамар на Риана, или да ударят Крис Браун. Препратката е към инцидента от 2009 г., когато певицата стана жертва на насилие от страна на Браун. 

Снимка 345610

Източник: Instagram / Rihanna

Кайли Дженър коства 1.3 милиарда на Snapchat

Кайли Дженър коства 1.3 милиарда на Snapchat

И всичко това, защото не използва приложението

В поста Риана казва, че Snapchat не е от любимите ѝ приложения, но е шокирана от това, че са похарчили пари, за да направят реклама, която да се подиграва на всички жертви на домашно насилие. И завършва, като казва, че трябва да се срамуват от себе си. 

От приложението се оправдаха, че рекламата е била одобрена за излизане по погрешка и тя нарушава правилата им за рекламиране, пише BBC.