Неотдавна Лейди Гага спечели поредната си награда, но не музикална. Повод стана благотворителната дейност на нейната организация Born This Way. И вероятно тепърва ще получава подобни признания, защото продължава да действа в тази посока и да помага.
Още преди време Лейди Гага сподели в Instagram, че стартира кампания с най-прочутото шампанско в цял свят Dom Pérignon на френския гигант LVMH. И тя вече тече с пълна сила.
Съвместният им проект няма да е просто поредният рекламен трик и има за цел да събере средства за организацията на звездата, която се грижи за психическото здраве на младите хора от маргинализираните общности.
Специално за това сътрудничество самата Гага и Никола Формикети (моден редактор и креативен директор на Haus of Gaga) създават статуетка, излята по бутилка Dom Pérignon Rosé Vintage 2005.
Точно 110 броя от творбата им ще могат да се намерят в специализираните магазини за прочутото шампанско, като всички приходи от продажбата им ще отидат за организацията на Гага - Born This Way.
Освен това, Dom Pérignon пуска лимитирана серия от пенливо розе, което е представено по изключително красив начин в рекламното видео The Queendom с участието на Гага.
Автор на кадрите и въобще на цялата концепция е модният фотограф Ник Найт. Пред британския Vogue той споделя, че е искал да създаде един красив свят, който съществува само в представите ни.
"Фантазията е важна част от живота ни, кара ни да мечтаем и подхранва нашата креативност.", казва Ник за видеото.