Благодарение на развиващите се пазари, повечето големи автопроизводители стабилизираха продажбите си въпреки кризата, която стана причина за намаление в търсенето на техните модели в Европа и САЩ.
Основният принос за повишеното търсене на луксозни автомобили е на Китай, където част от мултимилиардното население вече разполага с достатъчно финансови възможности, за да може да си позволява покупки на всякакви луксозни стоки.
Според проучване направено в страната немската марка BMW е най-предпочитаната, при това не само сред автомобилните, но и сред всички останали. Популярността на немските возила е по-голяма дори от тези на Apple или Rolex.
Преките им конкуренти Audi и Mercedes също се радват на голяма популярност в Китай, но не чак толкова. Моделите на BMW са смятани от местните граждани за надеждни, изтънчени и секси.