Аеродинамичният пакет на автомобила е напълно ревизиран. Дифузьорът в задната част е по-силно изразен, както и спойлерът пред предната ос.
Над багажното отделение също има антикрило, при това доста професионално, като заето от пистов болид. Колелата на Hamann Volcano Mercedes-Benz SLR са edition race с размери 255/30ZR21 отпред и 345/25ZR21 отзад.Компресорният 5,4-литров V8 агрегат е получил нова програма за електронния блок, допълнителна водна помпа, както и други екстри.
Изпускателната система също допринася за постигането на 700 к.с. максимална мощност и 830 Нм въртящ момент. Тя отново свършва пред вратите, но тук от крайните гърнета излизат по 3, а не по 2 тръби. Ускорението на карбоновата стрела до 100 км/ч става за 3,6 сек, а максималната скорост е 348 км/ч.
Това означава, че Benz-ът, тунингован от Hamman, е със 17 км/ч по-бърз от специалната фабрична серия SLR 722.
Интериорът, разбира се, е „пипнат", логото на ателието може да бъде открито на доста места. Иначе една от най-приятните промени вътре е, че пластмасовата централна конзола е отстъпила мястото си на карбонова такава.