Миналата есен Apple представи iPhone XR редом със скъпите и лъскави iPhone XS и XS Max, които не успяха да убедят феновете на iOS, че цените им от над 1000 долара си заслужават.
В същото време iPhone XR ясно показа на Apple и другите големи производители в индустрията, че потребителите предпочитат да се сдобият с телефон, който не е чак толкова "напомпан" откъм характеристики, но пък струва по-малко.
Според данни на агенцията CIRP, iPhone XR отговаря за 38% от всички продажби на iPhone в САЩ през първото тримесечие на тази година, което е сериозен успех за модела.
Интересното е, че веднага след XR по популярност се нарежда не следващият в ценовата листа iPhone XS, а по-скъпият XS Max, който е с по-голям екран от XS и започва от 1100 долара.
Тези данни разкриват, че потребителите са склонни да изхарчат повече, за да се сдобият с голям екран, но биха предпочели да дадат възможно най-малко пари, ако размерът на екрана не е водещ фактор при решението им.
Именно тази тенденция кара мнозина да вярват, че още тази година ще видим по-богат избор от Apple по отношение на бюджетните модели, като доста от слуховете в мрежата твърдят, че през настоящата година компанията ще ни зарадва с нов вариант на SE и нов модел на XR.