Звездите не печелят милиони само от актьорската професия, а са превърнали хобитата си в успешен бизнес. Новите технологии са любима сфера за инвестиции.
 
Аштън Къчър е сред най-скъпоплатените артисти и най-успешните инвеститори. За шест години той и бизнес партньорът му Гай Осиъри - мениджър на U2 и Мадона, са увеличили инвестиционния си фонд от 30 на 250 млн. долара.
 
Вложили са в печеливши начинания като Skype, Foursquare, Uber, Airbnb, Spotify, Pinterest, Shazam и други. През април Къчър бе на корицата на списание "Форбс" като топинвеститор в модерните технологии, пишат от "24 часа".
 
Те превърнаха и Боно в най-богатия музикант в света. През 2009 г. фронтменът на U2 купува 1,5% от акциите на Facebook и при продажбата на социалната мрежа печели 1,5 млрд. долара.

Интернет е сред увлеченията и на носителя на Оскар Леонардо Ди Каприо. Той е съосновател на Mobli - социална мрежа за безплатна размяна на снимки и видео. Все пак Лео е по-известнен с фондацията си, която събира милиони долари годишно и ги дава за различни еко каузи. 
 
Актьорът и певец Джъстин Тимбърлейк, изиграл шефа на "Напстър" във филма "Социална мрежа", от 2011 г. е съсобственик на такава - Myspace.
Снимка 226146
Той купи дялове от компанията, която медийният магнат Рупърт Мърдок продаде за 35 млн. долара. Освен това фирмата му Miso Media прави музикални и образователни приложения и всяка година дава милиони за изучаване на музика в училищата.