Въпреки че Доналд Тръмп подписа изпълнителен заповед за прекратяване на разделянето на семействата на границата през юни, родителите на мигрантите, задържани по силата на политиката, твърдят, че все още се борят да намерят децата си.
Именно ненавистта към американския президент и некоректната му политика кара 21-годишната Кейти Соунс да основе своята козметична марка Lipslut, насочена срещу Доналд Тръмп, малко след президентските избори през 2016 г.
През март 2017 г. Lipslut пуска своята серия F *** Trump два месеца след встъпването в длъжност на президента, като дарява голям процент от печалбата на продуктите на про-имигрантски организации в рамките на своята кампания "Борба с нулевата толерантност".
Така Lipslut събра 100 хиляди долара за семействата на мигранти, засегнати от стриктната имиграционна политика на президента на САЩ.
Lipslut реагира и на движението #MeToo, като в подкрепа пусна на пазара червилото "F *** Hollywood", чийто приходи се даряват на организациите за борба с сексуалното насилие.