Преди няколко месеца Марк Зукърбърг представи пред света плановете за развитието на Facebook, като едни от основните акценти бяха запазването на поверителността на данните на потребителите на компанията и елиминирането на фалшиви новини.
В този дух Facebook обяви, че един от основните приоритети за платформата ще е лансирането на качествено и акуратно новинарско съдържание.
Наскоро Wall Street Journal разкри, че компанията усилено работи в това направление и е започнала да привлича издателства като Bloomberg, Washington Post и ABC News, които ще имат ексклузивно място в сайта на Зукърбърг.
От WSJ съобщават, че компанията предлага до три милиона долара за правата над съдържанието на бъдещите си партньори.
Също така става ясно, че новинарските страници ще бъдат концентрирани в нов "News" таб, намиращ се под "Messages", "Videos" и "Marketplace" секциите в сайта.
Всеобщото мнение в мрежата е, че чрез въвеждането на подобна секция Facebook търси начини да задържи прогресивно стапящата се аудитория, както и да възстанови реномето си след многобройните скандали, в които компанията се забърка в последно време.
Очаква се новинарският портал на Facebook да стартира тази есен, но все още не се споменават точни дати.