За втора поредна година марка №1 в грижата за кожата проведе благотворителната кампания "Приказни моменти на грижа" в подкрепа на сдружение SOS Детски селища България.

Мисията й е да подпомага развитието и израстването на деца, лишени от родителска грижа и деца в риск да загубят закрилата на своите родители.

Козметичният бранд даряваше на организацията по 30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия.

В рамките на тазгодишната кампания бяха събрани 41 836, 20 лв., значително надхвърлящи средствата, събрани през миналата година.

Лимитираната серия на NIVEA Crème с вече познатите приказни герои - Тео, Мая, Зайо и Феята, отново донесе много усмивки и приятни емоции на малки и големи.

Към любимия крем в синя кутийка в търговската мрежа се предлагаше и комплект от книжки с приказки: "Тео и Зайо си правят състезание", "Мая и феята отиват на плаж", "Тео и Зайо строят къща" и "Мая и феята подреждат стаята".

Вдъхновявайки се от вълнуващите приключения на четиримата герои, NIVEA предостави възможност на своите приятели да се включат в инициативата, като сами напишат кратка, позитивна приказка, посветена на грижата, обичта и семейството.

Снимка 276262

Участниците трябваше да публикуват приказките си във Facebook със специално създадения за кампанията хаштаг #ПриказнаСиняГрижа.

Едни от първите публикувани приказки бяха тези на посланиците на инициативата - Рафи, Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона Недева, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева, Василена Винченцо, Rudi Duli Muden MC & KukuSfeff, порасналия възпитаник на SOS Детски селища - Пламен Траянов, както и много журналисти и блогъри.

Инициативата за написване на детска приказка предизвика истински интерес у приятелите на марката - в рамките на един месец се включиха над 80 души, а публикуваните приказки надхвърлиха 100.

След края на кампанията част от приказките бяха публикувани в специално създадена за децата от SOS Детски селища България книжка.

Тя е озаглавена с името на кампанията - "Приказни моменти на грижа", а илюстрациите са дело на децата от SOS приемните семейства в София, Перник и Трявна. Авторите Василена Винченцо и Гери Турийска получиха своите книжки лично на специално събитие по повод края на кампанията.

Снимка 276260

Цветомира Сарлова, Мениджър звено търговски маркетинг на NIVEA България, обяви постигнатите резултати и връчи чек с дарителската сума на г-н Ивайло Гюров - Директор фондонабиране и комуникации на SOS Детски селища България.

Кампанията в подкрепа на сдружение SOS Детски селища България помага на повече български деца да имат приказното детство, което заслужават. Това е успешно продължение на традицията на NIVEA в отношението към грижата за семейството.