Компания за производство на презервативи предложи смартфоните да пуснат емотикон на презерватив за насърчаване на безопасния секс.
Кампанията започва преди Световния ден за борба със СПИН на 1 декември, пише "Индипендънт".
„Има много безсмислени емотикони на патладжани и праскови, но няма нито един, който да насърчава хората да говорят за безопасния секс" - обясняват производителите.
Компанията отхвърли обвиненията, че води умна маркетингова кампания, пише БГНЕС, като обясни, че зад рекламата стои важна за младите хора социална кауза.
Според марката кондоми, картинката на презерватив ще окуражава тийнейджърите да говорят за предпазните мерки по време на секс, което често е тема табу сред подрастващите.
Мнозина подкрепиха идеята, която според тях ще насърчава учениците да разговарят за секса. Това ще повиши осведомеността за значението от използването на презервативите за защита от полово предавани болести./Lifestyle.bg