В януарския брой на списание Forbes бе публикувана класация на 50-те най-известните руски марки. За основа са послужили продажбите в периода юли 2006-юни 2007. Вероятно това е причината в класацията да не попаднат популярни руски брандове като Калашников или танка Т-80.
Първото място е спечелено безапелационно от легендарните автомобили "Лада" на руската компания "АвтоВАЗ", марка с близо 40 годишни традиции.
Общият брой продадени автомобили "Лада" през изминалата година е около 750 хиляди. Руснаците са похарчили за любимите си коли близо 135 млрд. рубли или с 4% повече отколкото през предишните 12 месеца.
Втората най-популярна марка се оказва тази на създадената през 1992г. пивоварна компания "Балтика", известна най-вече с бирата си. Руснаците са похарчили 50 млрд. рубли за напитката.
Списъкът включва общо 20 марки хранителни продукти, 12 марки бира, 4 марки водка, 4 марки битова техника и 3 марки цигари.
От руската версия на списанието обобщават, че явно човек за броени години може да създаде стока, за която руските потребители да са готови да изхарчат по стотици милиони долара годишно, стига цената й да е ниска.