Често обаче при липса на креативност секс посланията, които марките искат да отправят стават безсмислени и понякога изключително нецензурни. Явно границата между красивото и вулгарното е много тънка и е трудно да не се преминава.
Ще ви покажем няколко по-скоро лоши опити за провокация, които не са особено подходящи за непълнолетни.
1.Рекламата на Кенет Коул, които използват СПИН-а като част от рекламната си кампания. "Ние всички сме потенциални носители" - сложено като шикозен лозунг на дрехите от колекцията им, някак ни звучи различно и безвредно твърдение, което с лека ръка омаловажава сериозността на заболяването, както и значението на кампаниите около него.
2.Проблемът на тези реклами всъщност не идва от рекламното послание или от голотата, а от акцентирането върху умишлено безпомощните момичета, които са потенциални жертви на тези мъже. Едва ли Dolce & Gabanna и Relish са мислели сериозно върху това, но явно е трябвало, защото ни показват насилие срещу жени в името на рекламата и печалбата, която са реализирали от нея.
3.Тази реклама е част от немската анти СПИН кампания. Дори на пръв поглед леко брутална, посланието и „Толкова е лесно да загубиш главата си, когато си възбуден. Следващия път спри и помисли за тази реклама" - дава ясна представа за какво става на въпрос.
4.Въпреки комерсиалността на тази реклама няма нито едно появило се възражение към нея. Не че има нещо лошо кучето да търси нещо за хапване там, но имайки в предвид съществуването на ПЕТА, не би трябвало те да стоят мълчаливо и да гледат това.
5.Имайки в предвид, възрастовата граница на клиентите на Бъргър Кинг, едва ли е уместно да асоциират яденето на бургери със правенето на френска любов. Ето ви един крещящ пример за преминаване към вулгарното.
6.Този плакат на филма ''Rules of Attraction'' беше забранен в Америка. Явно авторите са мислели, че ще е доста оригинално, ако препарирани животно демонстрират секс в различни пози.