В началото на седмицата обърнахме внимание на резултатите, представени от Nielsen, за това колко хора са гледали The Irishman през първата седмица от пускането му в Netflix.
Сега обаче има официална статистика, която идва от Netflix и е значително по-добра от вече представената. Според стриймниг платформата, през първите седем дни 26,4 милиона домакинства са гледали филма на Мартин Скорсезе.
И докато спорът в социалните мрежи е дали The Irishman е скучен или не, Netflix очакват за първия месец от пускането му 40 милиона домакинства да са изгледали надхвърлящия три часа филм.
Според главния творчески директор на компанията - Тед Сарандос, Мартин Скорсезе е останал доволен от тези резултати, пише Variety. Режисьорът може и да е доволен, но показателите на The Irishman са на светлинни години от тези на миналогодишния хит Bird Box.
Апокалиптичният филм имаше много по-скромен бюджет (20 милиона долара) от The Irishman (140 милиона долара), но само за първите седем дни го бяха гледали 45 милиона домакинства.