Криейтив мениджъра на THQ Дейвид Лангелис, разказа в своя интервю, че компанията иска да създава нови заглавия, с които да спечели доверието на геймърите, вместо да разчита на средняшки продължения.
"За мен лично няма значение дали една игра е продължение или е нова, стига да ми доставя удоволствие. Но им едно ниво на доверие и очакване, когато се работи с даден франчайз. Но това е нож с две остриета и може както да ти помогне, така и да развали всичко", разказа Лангелис пред D'toid.
"Когато един геймър отиде и си купи най-новата Zelda, той има някакви очаквания за тази игра, които са породени от предните части, които са му харесали. Де факто той се доверява на разработчиците, че са направили добра игра, която ще му достави също толкова, ако не и повече удоволствие, спрямо предните части. Представете си, ако въпросната Zelda се окаже боклук. Тогава геймърът ще се замисли втори път, когато ще тръгне да купува игра със същото заглавие. Реално той вече не им вярва и не им се доверява", допълни той.
"Според мен, сега в света на игрите, когато излиза нова игра, нейните разработчиците тайно се надяват тя да бъде успешна, за да могат да изградят цял франчийз около нея. Ще пуснат още игри, някои от тях със съмнително качество, но това няма да ги интересува кой знае колко, след като те вече са направили големите пари от продажбата на заглавието".
Интервюто на D'Toid е във връзка с новата игра на THQ Metro 2033, която се очаква да излезе в средата на март.