Главният дизайнер на дългоочакваната игра Starcraft II Дъстин Броудър твърди, че разработката на заглавието е до никъде и скоро няма да бъде завършено.
Това стана ясно по време на интервю с Броудър, където той разясняваше приликите и разликите между остарелия вече Starcraft и предстоящото продължение. Той смята още, че феновете се самозалъгват като си мислят, че разработката е към края си.
"Щом изглежда толкова добре, значи скоро ще се появи", е мнението на голяма част от феновете, но "дизайнерите определено са на друго мнение", заяви Броудър.
Според него в момента екипа се е съсредоточил върху разработката на отделните единици, но Зергите и техните единици и сгради са най-назад в това отношение.
Влад
на 06.04.2009 в 10:06:00 #5Никой не се вълнува от точната дата на публикуване. За щастие Близард е компания която гарантира качество - а разработката на качествен продукт изисква време. Жалко, че са единствените...
lamy
на 02.04.2009 в 17:30:29 #4Едва ли има друга игра която да е разработвана толкова дълго хехе
dukesmith
на 01.04.2009 в 17:27:04 #3dukesmith
на 01.04.2009 в 16:00:03 #2"Зергите - техните еденици и сгради са най-назад в разработката" Отново мммбравооо за господин автора.Смени "и"-то със тире ама правописната грешка не си оправи.Айде още един брЪз edit.
dukesmith
на 01.04.2009 в 15:25:22 #1"Зергите и техните еденици и сгради са най-назад в разработката" Мбравоо,господин автор-на-статията.Айде един брЪз edit!