"Blizzard никога не биха направили Starcraft за конзоли. Ако решат да навлизат в този бизнес с това заглавие, то ще заприлича повече на Тom Clancy's EndWar отколкото на PC-играта", каза директорът на Шанхай Ubisoft Майкъл Де Плетър .

"Нещо като Starcraft вселената би било прекрасно за стила на играта, която правим", допълни директорът.

„Според мен Blizzard разбират, колко е важна Starcraft 2 за РС гейминга. Не мисля, че ще я преправят за конзоли, само за пари.

Убеден съм, че ако искаха да направят конзолно ориентирана игра - щяха да го направят както трябва и щеше да прилича повече на нашата игра. Може да се направи с научно-фантастични елементи. Винаги съм смятал, че конзолите са по-подходящи за тактически или екшън игри, отколкото за стратегии."

Де Плетър не вижда преки конкуренти в лицата на Starcraft 2 и Red Alert 3. Според него те са коренно различни и не влизат в съревнование с EndWar.

Единствената забежка на Blizzard към конзолният пазар, освен несполучливия Starcraft за N64, бе обречената на провал Starcraft Ghost, която никога не бе завършена.

Starcraft 2 излиза следващата година за PC, а Тom Clancy's EndWar за PS3 и Xbox 360 на 7 ноември тази година.