Реклами. Заливат ни отвсякъде, няма спасение от тях. И понеже (както всеки полуумен човек и сам може да осъзнае) българските светила в тази област са доста глуповатички, човек може да научи много удивителни факти, гледайки реклами.
Може да разберем, че вкусът на нашето детство е бил този на евтин и скапан соев колбас. И явно ни е харесвал, по неразбираема причина, защото на старите си детски снимки сме запечатали погледа и усмивката на току-що употребил тревоман, които придобиваме щом захапем салама.
Разбираме, че каквото и петно да има по дрехите и завивките ни - кръв, кетчуп, сперма, нефт, то отнякъде ще изскочи Мария и ще ни го изчегърта.
Разбираме, че бирите са за всеки, на една ръка разстояние, хората сбират, и нашшшшето котенце ще ни ги носи цял живот, въпреки че мъжете знаят защо. И че редовно ни цакат с топла бира и с нищо друго...
Учим нови факти за цикъла при дамите - ако те са хилави, русоляви и носят очила, то по една седмица всеки месец от гениталиите им тече синьо желе. Крилцата на дамските превръзки са майстори в лова на това желе.
Разбираме, че за да ни е сладка мастиката, трябва пред нас да се веят пластмасовите цици на Мара отварачката.
С гордост разбираме, че "Флирт"-а, който сме гаврътнали снощи, ни е направил майстори, защото е част от игрите за напреднали. Аз самият съм олимпиец, а не просто напреднал, в играта "изпълзяване изпод масата и ориентиране в местността". Играя след всяко прекомерно флиртуване с бутилката...
Рекламата на новия Бай Брадър ни учи, че жените ни трябват само и единствено за да спечелим кола, апартамент и многоцифрена сума. Иначе - да стоят по-далече от нас. И тук е времето за малък спойлер - жени, вие можете да осъдите умните мозъци, стоящи зад тази реклама - това е чист и изкристализирал сексизъм. Спомнете си за нашата сънародничка, която одруса здраво "Каменица" в европейския съд за умнотията им със "Спасете мъжа!".
От рекламите разбираме също така, че дядовците със зъбни протези набиват само сурови моркови, а бабите - ябълки и ядки. Че от вафлите им скача дотолкова кръвната захар, че почват да говорят на "пич". И че ако не използвате ADSL услугата на БТК, някоя особено бойна Шаолин бабка ще ви срути блока.
От огромна част от рекламите, независимо дали рекламираният продукт е храна, услуга, химически препарат или погребална агенция, струи секс. Не просто струи, а даже пулсира, облъчвайки ни, карайки ни да го правим все повече и повече с жената, с комшийката, с колежката, с бабата от отсрещния блок, с козичката на село (стоп, забравете козичката, че току-виж Бриджит Бардо каже, че сте нехуманни).
И същевременно, въпреки че доброволно приемаме и предаваме целия този секс (който сам по себе си не е нещо лошо) се чудим защо децата ни се прое**** на 12, домовете за сираци се пукат по шевовете, боледуваме от болести предавани по полов път толкова често, колкото и от грип, а 20% от младите мъже с гордост и широка усмивка заявяват "Ама аз гуми не ползвам, то от веднъж нищо не може да стане".
Понеже, независимо дали се моля на Бог, Аллах, Кришна, Луцифер, Тор или Аполон, рекламните гурута в БГ няма да поумнеят (или грешка, те пари правят, така че са умни - морал им трябва) и да се променят, мога само горещо да се надявам, че някой ще измисли уред, който "яде" реклами, поглъща ги веднъж и завинаги, и не им позволява да стигнат до мен.
Готов съм да платя наистина много, за да притежавам такова чудо.
Bubsi
на 28.02.2010 в 00:25:35 #10Най-"доброто" попадение е "Мамо, ака ми се... Искам при Ники!" - жалко за включения телевизор в такъв момент. Но дали ще гледаме реклами или някое конкретно предаване последно време е все едно - да, може би рекламите избиват маааалко повече на простотии, но все пак масово всичко е на един хал.
qm_nervi_za_zakuska
на 27.02.2010 в 02:03:51 #9@ преводач Не винаги помага.. повечето бг телевизии обичат да пускат реклами по едно и също време Е т'ва е истината http://www.vbox7.com/play:170a7b47
Емо13
на 18.02.2010 в 20:18:43 #8Венец, ти какви маратонки носиш? Илиси с Ромиката на татя си, защото си пуснал рекламояда? Иначе много приятно четиво, но без първия и без последния абзац!
tanjer
на 17.02.2010 в 20:25:40 #7Тук е мястото и да отдадем дължимото на дивотии от сорта на "диарията е самотно занимание", "задръж тапата" и т.н. Истината е, че приходите от реклама плащат заплатите на много хора, включително и моята. Интересно ми е само кой дава парите за създаването на реклами, толкова поразяващо тъпи, че е пълен абсурд да те убедят да вложиш пари в продукта
преводач
на 17.02.2010 в 10:23:39 #6Уредът се казва "дистанционно" - много помага...
azzazzel
на 17.02.2010 в 08:28:04 #5За мен върхът на отврата е последната реклама на Макдоналдс - за онова СиБиОу - дето някакви изверги (явно представителна извадка за мода за тийнеджъри) се движат, като болни от детски паралич...
Матю
на 17.02.2010 в 00:03:58 #4Перверзник!!! Сърцето не се намира там долу, а доста над колана ... нагоре къмто гърдите!
Smislov
на 16.02.2010 в 21:25:44 #3Признавам с ръка на сърце, че от леля Мария получавам неконтролируеми спазми!
shadow
на 16.02.2010 в 17:58:13 #2Едната реклама ти казва как да се отървеш от кариес, другата ти показва как да придобиеш такъв. Същото е и с пърхута и с какво ли не Едната реклама ти казва откъде да изтеглиш пари, следващата - как да ги изхарчиш... Цялата работа е един омагьосан кръг. Затова избягвам да гледам реклами. И телевизия, макар че рекламите не са само там.
Матю
на 16.02.2010 в 14:10:40 #1Един стивънкингски ланголиер ще свърши ли работа?