Шефове на големи български компании изчезват, изоставяйки бизнеса си за една седмица.
Идеята е да се внедрят като стажанти, новобранци или просто обикновени работници в собствените си компании и да започнат работа от най-ниското ниво.
Единствената цел е да видят бизнеса си отвътре и да опознаят служителите си. Това е новият за българския ефир риалити формат „Шеф под прикритие“, който зрителите на Нова ще гледат от 8 февруари.
"Шеф под прикритие" се радва на огромен зрителски интерес още от първото си излъчване преди повече от 5 години.
Хитовото риалити е носител на четири награди „ЕМИ“ за праймтайм формат и е най-гледаното в историята на телевизията след премиерата му през 2010 г. по американската тв CBS, която има над 38 милиона зрители.
Какво се случва всъщност? Внедряват се шефове на големи компании в собствените им фирми, като те поемат риска да нарушат комфорта си.
Освен, че са неразпознаваеми, тъй като са дегизирани, те трябва да изпълняват задълженията на обикновените работници.
Така имат възможност да видят как компанията им функционира отвътре и да опознаят служителите си без обичайните бариери между шеф и подчинен.
В края на тази емоционална седмицата, изпълнена с много екшън, неочаквани обрати и драматични изненади, шефовете разкриват своята самоличност в лична среща среща със служителите.
Въпросът е дали различният поглед върху бизнеса им ще им донесе разочарование или удовлетворение, дали ще има повишени или уволнени.
В България се снима за първи път този формат, в който участват големи компании с над 200 служители, с голяма търговска или складова мрежа -
в сферата на услугите, бързото хранене и производството, които са стартирали бизнеса си от нулата и са го изграждали с цената на много усилия.