National Geographic обяви глобален ребранд, който ще обхване всички подразделения на компанията.

"FURTHER" става обединяващо послание и водещ мотив за National Geographic. Нововъведението съвпада със световната премиера на поредицата "МАРС" на 13 ноември от 20:55 ч.

Това е епична история за вълнуващия опит на човечеството да колонизира Червената планета през 2033 г. от изпълнителните продуценти Брайън Грейзър и Рон Хауърд.

Новото глобално послание "FURTHER" (по-далеч, отвъд възможното) въплъщава заряда и духа, които са изграждали марката National Geographic през изминалите 128 години.

След ребранда National Geographic ще споделя едно унифицирано бранд лого на всички свои медийни платформи. Глобалното послание "FURTHER" улавя непрестанния стремеж на National Geographic да отива винаги по-далеч, по-надълбоко, да търси, да поема рискове, да руши граници, да не се отказва и да бъде пионер във всичко, което прави.

Като част от този стремеж, компанията ще премахне думата "Channel" ("Канал") и тя вече няма да присъства нито в ефир, нито извън ефир, в нито една от всичките медийни платформи, достигащи до 440 милиона домакинства в 171 държави на 45 езика.

Снимка 261774