Преди 50 години в производствената програма на австрийската компания Steyr-Puch се появи малкият, но много успешен всъдеход с име Haflinger.

Той беше проектиран за използване специално в условията на високопланинския алпийски оф-роуд, оказа се много пригоден за целта, харесаха го армията и комуналните служби, което му помогна да се задържи в производство чак до 1974 година.

По време на тазгодишния автосалон в Женева компанията Magna Steyr показа нов, съвременен вариантна много подобен всъдеход под названието MILA Alpin.

Новата кола копира почти напълно устройството и компановката на старата - независимо окачване на четирите колела, огромен пътен просвет от 230 мм, изключително къси надвисвания отпред и отзад /ъгли на атака съответно по 46 градуса/, задвижване на четирите колела с блокировка на двата мостови диференциала.

Купето е проектирано и изпълнено на модулен принцип с много широко използване на полимерни материали и леки сплави. Покривът е прозрачен и панорамен, вратите за влизане са само две и много широки, местата вътре са четири.

Задвижването е поверено на трицилиндров бензинов двигател с максимална мощност 85 к.с, разположен в средата на колата под пода на купето.
С него MILA Alpin развива максимална скорост от 140 км/ч, като запазва много нисък за оф-роуд автомобил разход на гориво - около 5,8 л на 100 км път, а като алтернативно задвижване е предвидена и хибридна силова система.

Независимо, че засега MILA Alpin е концептуална разработка, от Magna Steyr твърдят, че всички възли и агрегати са разработени с оглед на лесното им внедряване в серийно производство, което навежда на мисълта, че скоро можем наистина да видим сериозен наследник на успешния модел Haflinger.