"Достъпна градска мода" е мотото на новия проект на Renault, насочен към младите модни дизайнери в България. В следващите месеци компанията в сътрудничество с младите таланти и специален екип от утвърдени модни визажисти ще разкрие пред широката публика свят, в който актуалното е възможно и достъпно сега, а стилът и комфортът са въпрос единствено на вкус.

Проектът носи името "Inspired by Twingo" и има за цел да предизвика артистичното въображение на всички млади български дизайнери, които биха искали да видят своите идеи реализирани в светлината на модния подиум. 

Конкурсът изисква разработването на модна колекция от 10 авторски модела на скица, вдъхновени от новото Renault Тwingo и неговите предимства - модерност и стил, достъпност, надеждност, комфорт, технологичност.

Колекцията може да акцентира само върху едно от тези предимствата или да демонстрира вдъхновение от цялостното излъчване на автомобила, като общо внушение. Крайният срок за изпращане на скиците е 30 ноември 2011.

Победителят в конкурса  ще види своята колекция реализирана и представена на стилно ревю по време на официалната премиера на новото Twingo в България. Атрактивна допълнителна награда за първото място е и осигурено посещение на Седмицата на модата в Париж през февруари 2012 и достъп до ревюта на световноизвестни дизайнери за сезона Есен/Зима 2012 -2013 г.

"Twingо е градското бижу в гамата на Renault, отличаващо се със стилен дизайн, модерно оборудване, комфортно купе и достъпна цена." - коментира Калина Йорданова, Маркетинг Мениджър на Renault. - "Търсим визията на динамичния собственик на новия модел, който с въображение и креативност открива актуалните градски тенденции."

Новият модел Twingo е главния герой на този проект и публиката ще го види на модния подиум в светлината на прожекторите заедно с колекцията-победител. С негo Renault отбелязват появата на следващо поколение автомобили с фокус върху въздействаща цялостна визия, активно взаимодействие с индивидуалните предпочитания на собственика и безкомпромисно представяне в ежедневието.

Градското бижу сред автомобилите на френския гигант е отчетливо разпознаваемо със спортното си излъчване и просторното, лесно за моделиране купе. Новото Twingo дава заявката си да бъде сред топ тенденциите на 2012 - стилна визия, компактност, икономичност и достъпност, високи технологии. Предлага се в атрактивни цветови комбинации като собствениците имат уникалната възможност да проявят своята индивидуалност и нанесат сами финалните щрихи по външния вид на автомобила.

Повече за конкурса "Inspired by Twingo":

Конкурсът "Inspired by Twingo" изисква разработване на модна колекция от 10 авторски модела на скица, вдъхновени от новото Renault Тwingo и неговите предимства - модерност и стил, достъпност, надеждност, комфорт, технологичност. Колекцията може да акцентира само върху едно от тези предимствата или да демонстрира вдъхновение от цялостното излъчване на автомобила, като общо внушение.

Кандидатите трябва да имат завършено (допускат се и кандидати, които в момента се обучават в 3-ти или 4-ти курс) образование в областта на модата или 1 година практика в тази сфера.

Пълните условия за участие в конкурса и подробности за наградите и реализацията на проекта са публикувани на www.twingo-trend.com