Каквото и да кажем за този автомобил, той си е Император. Независимо дали ви харесва или не.
Казах на един познат, че са показали 6-ото поколение на Golf, и той ме попита как изглежда. Отвърнах „ами... като Golf." И това е най-точното описание, което може да се даде за „шестицата". Естествено, не бяхме никак изненадани какво представлява този автомобил, германците винаги са си били консервативни. Имаше сериозна еволюция между „двойката" и „тройката" и оттогава само подобрения. Перфекционизъм във всяка една насока без никакъв сериозен прогрес по отношение на дизайна, без каквато и да е голяма промяна.
По принцип не бихме харесали такава кола. В TG сме фенове на смелия дизайн, на красивите автомобили, на съвършените форми и на революциите. Бихме оплюли консерватизма на немците и бихме заклеймили Валтер да Силва, който едно време правеше чудеса в Alfa, а сега... май не прави много. Новото в дизайна са издутите задни калници, стоповете от Touareg и по-острите линии на предния капак. „Най-добрият начин да се види колко е различен новият модел е, като се поставят 5-ото и 6-ото поколение едно до друго", се казва в официалния прес материал на VW. Според мен са искали да кажат, че това е единственият начин да се познае кой е по-новият. Каквото и да кажем за Golf обаче, няма да има голямо значение. Той е Golf - Императора. И със сигурност ще властва на пазара в следващите години. И има защо. Той е банален, но перфектен във всяко друго отношение.
И досега Golf беше с една класа над всички останали представители в своя сегмент. Оттук нататък разликата е още по-значителна. Според създателите му той просто премахва разликата между сегментите. Т.е. трябва да е на нивото на Passat. Едно от доказателствата за това е, че са му имплантирали интериора от Passat CC със съвсем леки преработки. След като в Golf V монтираха независимо задно окачване, сега слагат и активно шаси, редица шумоизолиращи материали и други хитрини за подобряване на комфорта в сабона. За да може и хората отвън да знаят колко луксозна е тази кола, са поставени „дневни светлини", мигачи в страничните огледала, повечко хром и много плътни джанти.
Немците не са от хората, които пазят новите неща за следващите поколения автомобили. Затова и при двигателите няма да видим нищо революционно. Четири бензинови и 4 дизелови мотора, всичките с директно впръскване, повечето с турбо. Бензиновите агрегати засега са 1,4 л и 1,6 л и благодарение на механични и турбокомпресори достигат до 160 к.с. Естествено, знаем каква е идеята зад това - екология и икономичност. С до 28% е намален разходът на гориво, каквото и да значи това, а ако искате обикновен автоматик, ще има да си чакате - всичко е с два съединителя с щампа DSG.
Все по-перфектния Golf очаквайте до края на годината с цени, стартиращи малко над 30 000 лв. А това, което всички чакаме - GTI, ще излезе през лятото на следващата година.
Agent S
на 05.10.2008 в 21:39:18 #10Loki, нищо му няма, аз от 6-7 години карам ГОлфчета разни и съм мн. доволка, ама от време на време джиткам и с една ЛАгуна 1 2.2Д и да ти кажа оплаквания нямам, даже мн. кефи как вози ... важното е колата да се поддържа и .. да те кефи според мен, марката не ми е зор, трябва просто като се качвам в колата да се жегна
LaVecchiaSignora
на 05.10.2008 в 02:31:23 #9Абе какво им се хващате на тези селяни бе хора.Аз си карам ВР6-ца 4-ка и си е перфектна.Нека онези които си карат мерцедесите 190-ки или 3-ки от Е36 назад (т.е. 15 годишни и отгоре бараки) да продължават да си го правят,но да не завиждад поне толкова явно.
Loki
на 03.10.2008 в 16:20:15 #8Е какво му има на Реното бе балъци? Аз карам Лагуна и си е много добра даже.
u_lq_lq
на 03.10.2008 в 10:09:06 #7Lele , прав си! От 12 години карам голфове като сега съм на 4ката. Перфектни от всякъде... А да се сравняват с рено....
bidona
на 03.10.2008 в 10:09:05 #6само дето за новите НЕ СА евтини ;)
Arucard
на 03.10.2008 в 10:07:58 #5само да кажа че има голяма разлика между мерцедес правен в Германия и тези боклуци в турция.
Arucard
на 03.10.2008 в 10:06:41 #4Айде пернишки газари,купонче са ше има а ? Този дет разправя че карал коли от 25 години,май не си карал мерцедес ГОлфа е до толкова добър доколкото частите му са евтини.
Agent S
на 02.10.2008 в 17:52:50 #3Колата е огИн! Голфаджии - празнувайте! Останалия свят да завиждаи фули !
Julio
на 02.10.2008 в 16:06:43 #2Все си остава немска барака... Дъното на автопроизводството. ONE UNITED FOREVER
Владо
на 02.10.2008 в 15:40:35 #1Така ли се поздравяват по Пернишко вече?