В края на януари Zara показа новото си лого, което да замени досегашната минималистична идентичност на испанския бранд за "бърза мода". Но новият дизайн, дело на френската арт агенция Baron & Baron, срещна доста съпротива и безкрайни подигравки.

Снимка 404831

Източник: Zara

Докато за мнозина от клиентите на марката подобна промяна е озадачаваща и ненужна, за хора от сферата типографията и дизайна новото лого на Zara e просто... лошо изпълнение.

Според немския типограф Ерик Спикерман то е дело на "някой от онези роботи, които ще заменят хората", а според анонимен потребител новата визуална идентичност на испанската марка поразително напомня шрифта на логото на Diane von Furstenberg, също дело на Baron & Baron.

Фабио Базил от британското дизайн студио Fortnight стигна и до горната (доста логична според нас) шега на гърба на Zara за това как би изглеждало логото им, ако следват същата логика.