Мадрид се оказва пионер в иновациите в туризма. Макар да има какво да покаже и така или иначе да е много атрактивна за туристите, столицата на Испания измисли нов подход да накара посетителите да се връщат там отново и отново.
Програмата Vuelve a Madrid ("Върни се в Мадрид" в буквален превод) насърчава не само туристите (повече от 9,9 милиона годишно), но и всички, които по работа често пътуват до Мадрид, да видят столицата под друг ъгъл.
Услуга с добавена туристическа стойност
Източник: iStock
Програмата цели да провокира повторните посещенията в Мадрид, да увеличи туристическите разходи в столицата, да популяризира нови продукти и услуги, да привлече туристи в райони извън централните части и т.н.
Посредством системата всеки човек, който не живее там, може да се възползва от ексклузивни оферти за най-добрите ресторанти, клубове, магазини, музеи, изложби и за всякакви други развлечения.
Включени са и бонуси, оферти и намаления, като всеки може да замени натрупаните точки срещу талони за отстъпки или безплатни билети за вход.
Специален опит, възможности и отстъпки
Източник: iStock
Vuelve a Madrid вече има повече от 1700 регистрирани и се ползва с доверието на 50 компании и институции от Мадрид, прикрепени към програмата. Сред офертите с намаления или свободен вход са Музеят на восъчните фигури, стадиона на Реал Мадрид "Сантяго Бернабеу", хиподрумът "Ла Сарсуела", галерията "Тисен-Борнемиса" и много други.
Източник: iStock
Регистрацията е безплатна и отнема само няколко минути. Единствените изисквания са да сме пълнолетни и да живеем извън град Мадрид.
Но програмата позволява да се насладим не само на музеи и забележителности. Чрез специални оферти и възможности за отстъпки - на базата на точкова система, ще опознаем кулинарните особености на града в различни местни ресторанти, ще може да се отдадем на една от традиционните фламенко вечери, да пазаруваме от местни магазини, да се потопим в изкуството, културата и нощния живот на града.
Как работи
Източник: iStock
За да получим достъп до всички предимства и награди на програмата, трябва да се регистрираме (на разположение е форма на испански и на английски език).
След регистрация получаваме 600 точки, които да използваме за безплатни билети, оферти и промоции за изложби, представления, екскурзии, пазаруване и други.
Може да се възползваме от тях при следващото ни посещение в града. Освен това потребителите получават повече точки чрез сезонни кампании или като стимул за тяхното участие в програмата.
Източник: iStock
След като потребителят обмени точките си с една от офертите на програмата, има възможност да изтегли ваучер с избраната оферта от уеб сайта на Vuelve a Madrid. След получаването на ваучера той има максимален период от три месеца, за да активира ваучера (продължителността е променлива в зависимост от офертата). Талоните могат да се представят физически на място (отпечатано или на телефона) или в някои случаи директно на уебсайта на дадения обект.