8 март е близо и от една от най-известните марки уиски в света - Джони Уокър, реши да влезе в крак с тенденциите в обществото като промени логото си. За деня на жената Джони прави място на Джейн.
Johnnie Walker’s transformative ‘Jane Walker’ campaign will support gender equality: https://t.co/TSDsVVO6sl pic.twitter.com/UUbmnWHnnM
— Adweek (@Adweek) 27 февруари 2018 г.
Серията Джейн Уокър е лимитирана. Тя ще бъде от 250 хиляди бутилки ще бъде на пазара точно седмица преди Международния ден на жената.
Бутилките с Джейн на етикета ще се продават единствено в САЩ.
Това е първата драстична промяна в логото на бранда от повече от сто години насам. По емблемата са правени корекции, но никога до този момент Джони не е бил жена.
Johnnie Walker's 'Jane Walker' campaign is the latest questionable corporate attempt to woo women https://t.co/C4SxKWGW0I pic.twitter.com/Ftr72qlTVW
— MUNCHIES (@munchies) 27 февруари 2018 г.
Зад променения етикет стои не само маркетинг кампания, но и благотворителност.
За всяка продадена бутилка компанията ще дарява по един долар за различни каузи в подкрепа на жените.
Сред тях са Monumental Women - проект, който има за цел да популяризира жени, оставили следа в историята, както и She Should Run - кауза, която се стреми към назначаването на повече жени на ръководни постове.