Седмица, след като акциите на Spotify вече се търгуват на фондовата борса в Ню Йорк, от стрийминг платформата обявиха, че ще има промени, които ще засегнат обикновения потребител на услугата им.
Те са свързани с безплатната версия на стрийминг платформата, а целта е да се улесни работата с нея. По информация на Bloomberg, промените ще са насочени най-вече към мобилното приложение, но подробности все още не са обявени.
Източник: iStock
Целта е да се привлекат нови потребители, за да бъдат задоволени инвеститорите, които оценяват компанията въз основа на ръста на нови потребители. В края на 2017 г. хората, ползващи Spotify, бяха над 157 милиона, като 71 милиона са си плащали, за да слушат музика.
Амбициозната цел на стрийминг платформата е до края на 2018 г. потребители й (като цяло) да достигнат 200 милиона, а тези, които плащат абонамент, да се увеличат до 96 милиона.