Нова колекция вдъхновена от максимата, че оригиналът не се опитва да е оригинален, представя Аdidas Originals.
С EQT, брандът се освобождава от излишното, за да се върне към същината, премахва ненужното, за да бъде сигурен, че наличните елементи ще сътворят по-стойностен продукт.
Историята започва в края на 90-те години на миналия век. Края на ерата на блясъка, броката и излишъка. Брандът с "трите ленти" осъзнава, че това е един от онези моменти "сега или никога":
Ако иска да си върне формата, ще трябва да се завърне към функцията. Аdidas се обръща към миналото си, унищожавайки всичко ненужно.
Отрича светлините на прожекторите и рекламните трикове на това време, за да остане само същественото и нищо извън него.
1991 г. отбелязва създаването на линията, която въвежда философия на дизайна с една много съществена цел - асиметрична конструкция.
Колекция от спортни обувки и дрехи, която включва само най-съществените и основни елементи, всеки, от които само с една специфична функция. И нищо друго.
Допълнително доказателство е използваната цветовата палитра - абсолютно отхвърляне на тенденциите, които маркетинг проучванията посочват по това време.
Цветове, избрани не защото са популярни, а защото са функционални: Фундаментално черно за елегантност и сила, и невиждано дотогава зелено - символ на спорт, екология, качество и иновация.
С представянето на тази линия започва и пълното преобразяване на бранда. Новата фундаментална философия е предизвестена от ново лого, вдъхновено единствено от "трите ленти" на самите кецове.
Логото Equipment и култовата комбинация от бяло, черно и зелено, бързо се превръщат в обет за поколения атлети: безкомпромисно обещание за динамика, комфорт, практичност.
През 2017 линията Equipment се завръща, за да отбележи нова ера за EQT. Марката радикално променя зеления цвят, създаден преди 25 години и го превръща в абсолютната му противоположност, червения Turbo Red - нов емблематичен за колекцията цвят и нов символ за друго, следващо поколение.
Повторната поява на линията дава и ново определение за стил. Стил, който не се ръководи от тенденции и мода, а от усещането за цел, функция, качество.
Брандът се обърна към миналото си, за да открие, че това, което лежи в основата му, е вечно. Защото само миналото може да призове силата, която да предопредели бъдещето. Само същественото и нищо извън него.