Веригата хипермаркети Технополис обяви конкурс за име на новия си символ - закачливият малък герой, който наскоро се появи и в телевизионните клипове на компанията.

До 31 януари 2008 г. всеки желаещ може да направи предложение за име, като се регистрира в сайта http://www.technopolis.bg/ или попълни талон във всеки от хипермаркетите Технополис в страната.

Победителят в конкурса ще получи Голямата награда - ваучер за покупки на стойност 3000 лв. от Технополис. Чрез томбола ще бъдат изтеглени и още пет награди на стойност 200 лв.

Името на малкия герой ще бъде избрано от жури от представители на Технополис и актьорите от телевизионното шоу „Комиците" - Любомир Нейков, Кръстю Лафазанов, Христо Гърбов и Руслан Мъйнов.

По повод връчването на Голямата награда и официалното „кръщаване" на символа на Технополис през февруари 2008 г. ще бъде организирано специално събитие.

Освен закачка към потребителите, новият герой на Технополис е и символ на новата концепция за обслужване на клиентите в хипермаркетите - „Лесно е да избереш".

„Знаем, че потребителите днес са засипани с много и разнообразни предложения за техника за дома, за офиса или за забавление.

Ние искаме да улесним избора им, като им помогнем да намерят предложението, което отговаря най-точно на техните нужди. Според нас всеки, който иска да избере и закупи техника, трябва да има свой личен консултант, който да разбира потребностите му и да му помогне да направи правилния избор", допълва Златина Шиварова.