Въпреки затрудненията на много от големите марки бельо през последните месеци, включително и тези на емблемата Victoria’s Secret, една компания бележи забележителен ръст.
Става въпрос за бранда Aerie, който през последното тримесечие е отчел ръст на продажбите си от 32%. За цялата фискална 2016 г. пък продажбите са нараснали с 20 на сто, съобщава Business Insider.
“Търговията е доста труден бизнес, няма съмнение. Това, което успяхме да постигнем, е наистина специално, защото днес нещата не опират просто до продажбата на продукта. Всичко е свързано с това да предложиш на клиентите нещо, в което да вярват”, обяснява президентът на Aerie Дженифър Фойле.
С какво компанията успя да спечели вниманието на клиентите? През 2014 г. нейното ръководство обяви, че няма да използва Photpshop за рекламните снимки на продуктите си.
Освен това те заложиха не на модели с идеални мерки да представят бельото им, а на обикновени дами с по-пищни форми.
“Тази кампания започна само като една концепция и се превърна в движение”, обяснява Фойле.
След като от Aeire отказват да ретушират своите модели, продажбите им започват да растат и този процес не е спирал от тогава. Освен това от компанията дават началото на движение сред жените за възприемане на себе си.