Стратегията "Син океан" предизвика фурор, когато беше обяснена за първи път през 2005 г. в едноименната книга на професорите У. Чан Ким и Рене Моборньо. Според нея един бизнес не е нужно да влиза в люта битка с конкуренцията и да плува в "кървав океан", за да успява. По-успешен ще е, ако потърси "синия океан" на новите пазарни пространства.

Сега Ким и Моборньо преминават към доказаните стъпки за вдъхване на увереност и успешно израстване със "Син океан: Преход".

Снимка 417017

Източник: изд. Locus

Както подсказва заглавието й, в нея стратезите дават реални примери за това как може да преминем от жестоката конкуренция към откриването на нови пазари и бърз растеж. Ким и Моборньо разглеждат примери от най-различни сектори, включително бизнес към бизнеса (B2B), насочен към директния потребител бизнес (B2C), обществени, нестопански и правителствени организации, и разработват стегнато описание на процеса на създаване на пазари и растеж, който отключва креативността на хората и им вдъхва увереност да действат.

Снимка 392595

Източник: iStock

"Син океан: Преход" е ясен и систематичен гид за всеки, който е готов да премине петте стъпки за достигането до "син океан". Това е безценна книга не само за предприемачи и мениджъри, но и за всеки, който се стреми към по-светло бъдеще.

"Син океан: Преход" (19.90 лв.) е в книжарниците от издателство Locus.