Творческият директор на Splinter Cell: Conviction Макс Беланд (Max Beland) счита, че суперхардкор игрите са пречка за ръста на игралната индустрия, pиса games.bg

В интервю пред Industry Gamers той е заявил, че разработчиците трябва да намерят оптималния баланс между хардкор аудиторията и по-малко опитните играчи, както е случаят със Splinter Cell: Conviction.

"Това е много ключов момент, защото ние искаме да видим ръст в игралната индустрия. Поради тази причина е нужно да престанем да правим суперхардкор игри. При все това ние се боим да не загубим хардкор играчите".

"Решаването на тази сложна задача не е никак проста и заради това, че журналистите, които в по-голямата си част са хардкор играчи, оценяват нашите игри. Това налага да потърсим оптимален баланс - да направим така, че играта да се хареса на всички".

"На мен не ми харесва думата "достъпна", защото тя звучи така, все едно ние съзнателно опростяваме игрите си. Добър пример за такова заглавие е Call of Duty, която според мен е много достъпна. И не трябва да крия, че ни се иска да направим игра, която да се играе от милиони хора".