Макар и Nintendo Wii да е най-популярната конзола за игри, не всички заглавия за нея имат успех сред геймърите. Така например, новите игри MadWorld и The Conduit, насочени към хардкор геймъри, не привличат желаната аудитория, съобщава Wired.com, цитирани от technews.bg

Трудно е да се обясни това явление, коментира Денис Кейглър, вицепрезидент на Nintendo, в интервю за Wired. Тези игри биха могли да се продават успешно като останалите за Wii, но може би пикът ще дойде по-късно, надява се вицепрезидентът.

Според редица гейм журналисти обаче, Wii просто не е създадена за хардкор жанра. Устройството на Nintendo е подходящо по-скоро за казуални игри или като социална игрова конзола, смята Шейн Макглаун, собственик на сайта I4U.

Wii привлича дори хора, които по принцип ненавиждат игрите, допълва експертът. Самите разработчици на хардкор игри са на мнение, че Wii не е подходяща за техните продукти. Тази конзола е замислена като център за развлечение за деца и семейството, коментира Шон Ратклиф, вицепрезидент по маркетинг в компанията Sega, разработчик на The Conduit.

В момента най-популярни игри за Wii са спортните симулатори от серията Wii Sports и EA Sports. Успехи жънат и различни аркадни игри с участие на традиционни за Nintendo персонажи, като Марио и