Главният продуцент на Visceral за Dead Space 2 Стийв Папоустис, разказа, че въпреки множеството идеи, които имат за играта, тя няма да има усещането за полуфабрикат. Той допълни, че са се фокусирали върху качеството, а не количеството.

"Искам да направя хиляда Dead Space игри, ако хората ги желаят. Все пак е важно какво те искат, нали? Но както всичко останало, всичко писва и трябва да сме много внимателни какво става с Dead Space", заяви Стийв.

"Имаме планове за много игри във вселената на Dead Space, които да си заслужават. Но все пак трябва да има интерес към тях, нали? Не искам работата ни да изглежда евтина и претупана, искаме да направим нещо качествено. Ако хората харесат тази, може и да има продължение", допълни той.

"В момента сме разработили в офисите ни целия свят на Dead Space, имам цялата митология за хиляди години напред и назад във времето. Всъщност канона е доста огромен и ще радвам, ако имаме възможността да го използваме", разказа Стийв Папоустис.

Dead Space 2 се предполага, че ще излезе между януари и март 2011 г.