Британският център за правителствени комуникации (Government Communications Headquarters, GCHQ) започва да търси нови служители чрез геймърската мрежова услуга Xbox Live на Microsoft.

За тази цел от 21 ноември стартира шест - седмична рекламна кампания, чиито послания ще се появят както в менюто на гейм конзолите Xbox 360, така и в някои игри, като Call of Duty: Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2 и дори Assassin's Creed II.

Кампанията е ориентирана към потребители на възраст между 18 и 34 години, а според правителственото ведомство услугата Xbox Live е идеалният партньор, който може да доведе информацията до тази възрастова група.

Освен това чиновниците смятат, че именно геймърите притежават редица полезни за работата в спецслужбите навици, включително базови компютърни умения, способност за бързо вземане на решения, както и за работа в екип.

hicomm