Британският център за правителствени комуникации (Government Communications Headquarters, GCHQ) започва да търси нови служители чрез геймърската мрежова услуга Xbox Live на Microsoft.
За тази цел от 21 ноември стартира шест - седмична рекламна кампания, чиито послания ще се появят както в менюто на гейм конзолите Xbox 360, така и в някои игри, като Call of Duty: Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2 и дори Assassin's Creed II.
Кампанията е ориентирана към потребители на възраст между 18 и 34 години, а според правителственото ведомство услугата Xbox Live е идеалният партньор, който може да доведе информацията до тази възрастова група.
Освен това чиновниците смятат, че именно геймърите притежават редица полезни за работата в спецслужбите навици, включително базови компютърни умения, способност за бързо вземане на решения, както и за работа в екип.
MetalGearRex
на 23.11.2009 в 01:33:09 #1Ударно влизане във форма може да се постигне за 2-3 месеца според мен. И бездруго няма директно да те хвърлят на фронтовата линия, така че не е такъв проблем. Според мен по-големият проблем ще е в това, че геймърите някак не сме свикнали да умираме от един куршум, та "скачаме" прекалено смело в екшъна.