Да, бе... съвсем сериозно! Този път всичко си разбрах!

Дори и най-важното – истината за Лили Иванова. Да ме прости Финала за българската песен на "Евровизия", ама той ми поизбледня след пеленговането на колаборацията „Лили Иванова плюс пълен плейбек”. След като 69 години се кле в живота си, че винаги пее на живо, „примата” най-после се разболя от синдрома „Мили Ванили”.

Признавам си, на първата песен не я усетих, но на втората, след като подскача три минути като развеселен рейвър и не се задъха грам, докато пееше... дойде съмнението. Вече при третото парче, когато тръгна към публиката с микрофон, вдигнат над главата, а припевът се носеше из атмосферата... Иванова беше разкрита!

Не че кой знае какво толкова лошо е станало, ама половината от редовите участници, пеейки на живо, си изпатиха от кофти тонрежисьори. Питайте най-вече Дани Милев!

Другото, което разбрах, беше свързано с водещата (защо ли?) Аксиния. Над два часа чаках, но не дочаках, за съжаление, великия момент, в който нейните „пластмасови бозки” ще паднат, ще се търкулнат между редовете и тя ще хукне да ги гони като две „силиконови питки”. Нулева естетика. За еротика да не говорим .....

Разбрах още, че стилистът на Иван и Стани не си е взел бележка и ги е набутал този път в „Мумията 2”. Момчетата пяха боси. Сигурно за да демонстрират моментното ниво на българската естрада. Иначе с този „бос имидж” Бой Джордж прочу Калчър Клъб, но тогава годината беше 1982-ра все пак .

Разбрах и че адски готиното парче на Светльо и Владо (класирани все пак след дисквалификацията на Я-Я) обеднява без оня момент с мегафона, а и с официални костюми двамата са нелепи като киборги. Визията им на полуфинала беше в пъти по-яка.

Стана ми ясно, че четирима водещи са малко. Догодина трябва да са поне 8, а защо не и 12, за всеки участник на финала по един. Така де!

Гостите Руслана и Майк Джонсън ми бяха скучни и ги пропуснах. Нямаше как, защото по това време във „Времена и нрави” един викаше на Вучков „маймунооооооооооо!”:) А това не се изпуска!

От финала на БГ Евровизия 2008 разбрах също, че Елица и Студжи няма шанс скоро да измислят друга песен. Ще си пеят само за „Митре ле” поне още 2-3 сезона. Как ли хълца Митре, ако е жив или прави салто в гроба, ако се е споминал?

За песента-победител какво да кажа? Пълен шок! Направих си труда да я „разфасовам” в „Саунд Фордж”, заедно с „Out Of Space” на Продиджи. Ами, крадена е... поне половината и никой не може да ме убеди в противното. За капак, блондинката със жартиерите пее на ниво „учителка в детска градина”. Чак НЕ дразни колко е фалшиво!

Категорично шанса ни беше в Георги Христов, но самата система със SMS-ите е пълен „шит”. Цял живот съм гледал "Евровизия" по сръбските (тогава югославски) телевизии. Гласуваха си специалисти, събрани във всеки по-голям град, чрез жива връзка. Не е нормално сега 10-12 годишни хлапетии да пускат по пет SMS-а, гласувайки за „модерна България”. Айде, моля ви се... знаем колко е „модерна”!