За Netflix се превърна в нещо напълно нормално поне веднъж годишно да съобщават за филм или сериал, който е приковал вниманието на наистина много хора в неособено голям период от време.

Squid Game, Netflix и рекордът, който южнокорейският сериал постави

Сериалът, който превзе Netflix

Абонатите на стрийминг платформата имат нов любимец

Squid Game към момента е най-обсъжданото заглавие на стрийминг платформата, а подозираме, че съвсем скоро вторият сезон на The Witcher ще се опита да надскочи доста високопоставената летва от корейския сериал.

Всичко това са все добри новини за Netflix, защото означава, че вървят по правилния път във вече пренаситения стрийминг свят. Дори се справят по-добре от очакванията.

Снимка 481356

Източник: iStock

От писмо до акционерите става ясно, че за третото тримесечие на 2021 г. са добавени цели 4.4 милиона нови абонати. Което разбива прогнозните им 3.5 милиона абонати.

Азиатско-тихоокеанският регион има най-голяма заслуга, като от него идват 2.2 милиона абонати. Европа, Близкия Изток и Африка пък допринасят с 1.8 милиона нови абонати за третото тримесечие, пише The Hollywood Reporter.

Netflix и каква промяна ще направи стрийминг платформата в измерването на гледаемостта

Netflix сменя правилата

Край на двете минути

В сравнение с второто тримесечие на годината това е много по-успешно, защото тогава бяха отчетени 1.5 милиона нови абонати. Приходите за третото тримесечие на 2021 г. също са доста впечатляващи - 7.5 милиарда долара.