Hyundai показа новото поколение на своя кросоувър Tucson. Моделът е на пазара от 2004 г., като това е неговото четвърто прераждане, а за цялата му история от Tucson са продадени над 7 милиона бройки.

Новият модел е с дързък футуристичен дизайн и с по-висококачествен интериор, изграден по всички последни тенденции с определен акцент върху технологиите.

Снимка 496371

Източник: Hyundai

Вътре агресивните линии са отстъпили място на спокойната и уравновесена атмосфера. По-сериозно впечатление прави воланът, вдъхновен от Hyundai Elantra, както и всички дигитални инструменти около него.

Всичко се управлява от тъчскрийн дисплеи, като в това число влиза дори инструменталното табло зад волана.

Снимка 496373

Източник: Hyundai

В Европа новият Tucson ще се предлага с три вида хибридни задвижвания - хибрид, plug-in хибрид и т.нар. мек хибрид, както и избор на класически бензинови и дизелови двигатели.

Мощността варира между 115 и 230 к.с., а най-скъпият вариант ще е Tucson Plug-in Hybrid, който ще се появи на пазара през следващата година и ще разполага с мощност от 265 к.с.

Снимка 496370

Източник: Hyundai

Всички последни технологии на корейската компания ще са налични и в новия Tucson. Той ще се предлага с интелигентната 6-скоростна механична трансмисия, наречена 6iMT и 7-степенния автоматик с два съединителя 7DCT.

Срещу доплащане ще се предлага система за задвижване на четирите колела HTRAC със специален селектор, чрез който избираме върху какъв терен караме, а системата автоматично се настройва за постигане на максимално добро представяне.

Новият Tucson има и още няколко жокера в ръкава си. Това не само е първият Hyundai със сензорен инструментален панел зад волана, но е и такъв, който разполага с Mulit-Air Mode технология с тризонов климатроник. Това означава, че седящите на задната седалка, както и двамата отпред могат да създадат свой собствен микроклимат.

Снимка 496369

Източник: Hyundai

Благодарение на по-дългото междуосие, новият модел на Huyndai вече предлага по-обширно вътрешно пространство. Производителите твърдят, че мястото за крака на задните седалки е нараснало с 26 мм спрямо предишното поколение, а обемът на багажника е увеличен с до 107 литра в зависимост от конкретната модификация. Хубавото в случая е, че пространството в интериора няма да бъде жертвано при хибридните версии.

Цените за Европа ще бъдат официално обявени на по-късен етап, но се очаква да започват от около 27 000 евро.